Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Jako dělník říkám, že se rád přizpůsobím, protože vím, že mám v této době seniory chránit. I kdyby se to měnilo každý den celý týden. Prostě tak, aby to seniorům vyhovovalo co nejvíc. ;-)

Mějte hezký den autore.

0 0
možnosti

J40a88n 88Č79u49p

20. 3. 2020 20:51

Pan Póč je ale hrdina. U hovadin diskuzi otevře, ale tam, kde by mu mnohý člověk pěkně od plic něco sdělil, to né.

1 0
možnosti
AL

Chtěl jsem, ale nemohu... Mlčet

---------------------------------------------------

Je dobře, že jste to pustil ven mezi lidi.

Kdyby to, co ve vás je, a co jste napsal zůstalo, mohlo by vám to i ublížit.

Věřím, že je vám lépe.

Škoda pro vás, že to nemá na nic vliv.

:-)

0 0
možnosti
Foto

D83u14š88a62n 66P34ó41č

20. 3. 2020 16:29

Pane Lička, dobrý den a díky za vaše vyjádření. Obavy z toho, co mně ublíží, či neublíží, fakt mít nemusíte.

0 0
možnosti
AM

Konečně Vám mohu sdělit názor na vaše Antičunek vždy a znovu. Nechte se vyšetřit Rv;-O

1 0
možnosti
Foto

D77u50š58a73n 19P27ó13č

20. 3. 2020 16:28

Doporučuji vám totéž, pane Mahovský. Jinak, nečtěte a budete mít klid. Já vás k tomu nenutím

0 0
možnosti
MS

Já myslím že důchodci stačili reagovat na změnu času nákupu, protože nenakupujeme každý den, jak si pan PÓČ myslí.

2 0
možnosti
Foto

D69u68š36a36n 58P52ó73č

20. 3. 2020 14:08

Dobrý den a děkuji za Váš názor. Možná jste si ale nevšiml, že já jsem nepsal o tom, jestli důchodci stačili zareagovat na změnu, nebo ne

0 0
možnosti
Foto

J30o49s52e35f 16B63á39r88t56a

20. 3. 2020 13:38

Pane Póči, až budete zase psát o nemocnici, prosím otevřete diskuzi. Zajímá mě co si o tom lidé myslí, tak je to jen pohled z jedné strany. Díky.

5 0
možnosti
JH

To je moc dobře, že jste otevřel diskuzi. Tolikrát už jsem chtěl reagovat na ty vaše umanuté, takřka šílené, každodenní útoky na hejtmana!

Chtěl jsem poradit, abyste se alespoň trochu kontroloval, že takové blogování je už spíše nemoc.

Ten dnešní titulek to potvrzuje. Možná opravdu chcete mlčet, ale zdravotní stav vám to nedovoluje :-)

7 0
možnosti
MS

Také jsem si toho všiml.R^R^R^ Myslíte si, že je to chronické?

2 0
možnosti
MC

Já to fakt nedám...tady se trochu ubere někomu z komfortní zóny a hned je z toho vyzva k demisi vlády popřípadě k linči...hurá, nekoupím si ji ráno koupím den předem...to je takovej problém? V Itošce umírá 500 lidí denně a my řešíme rohlíky.;-O

8 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1001x
Bývalý profesionální regionální novinář, který, přestože se v současnosti zabývá profesně zcela něčím jiným, nehodlá mlčky přihlížet nepravostem a neschopnostem

Seznam rubrik